Politica de calitate a companiei GRANITOL, Moravský Beroun, reflectă interesul conducerii pentru respectarea, în cadrul companiei, a cerințelor stabilite în standardele ČSN EN ISO 9001: 2015 și ČSN EN 15593: 2008.
GRANITOL se angajează să respecte următoarele:
- Să furnizeze clienților produse de calitate stabilă (să fie un furnizor constant calificat pentru clienți).
- Calitatea produselor companiei este măsurată prin satisfacția clienților.
- Procesul de solicitare și de ofertare trebuie să se desfășoare cu profesionalism și să fie îndeplinit în termenele convenite.
- Să ofere clienților un serviciu calificat, inclusiv servicii complete, atunci când utilizează produsele noastre (“îngrijirea clienților”).
- Îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calității în conformitate cu cerințele ČSN EN ISO 9001:2015, îmbunătățirea condițiilor de siguranță a produselor în conformitate cu ČSN EN 15593:2008 și asigurarea conformității cu legislația cehă și europeană aplicabilă.
- Să bazeze politica comercială pe oferta gamei de produse de bază și să o modifice sub forma unor inovații planificate pentru a răspunde în mod flexibil noilor cerințe ale clienților.
- Toate activitățile din cadrul societății sunt desfășurate în conformitate cu procesele stabilite, cu scopul de a respecta principiile eficienței economice.
- Consolidarea loialității angajaților față de societate prin motivarea eficientă și îmbunătățirea condițiilor de muncă și crearea unei baze stabile de personal calificat.
- Îmbunătățirea continuă a nivelului tehnic și a utilității produselor pentru a asigura competitivitatea pe piața europeană și, astfel, prosperitatea necesară pentru dezvoltarea societății.
- Garantarea și promovarea caracterului ecologic și sănătos al produselor noastre, inclusiv activitățile legate de colectarea și reciclarea acestora.
- Promovarea înțelegerii de către toți angajații a importanței îndeplinirii cerințelor clienților, astfel încât orientarea către client să fie parte integrantă a filosofiei de management a companiei.
- Îmbunătățirea continuă a nivelului de expertiză și a competențelor angajaților.
- Fiecare angajat trebuie să fie capabil să îndeplinească sarcina care îi este atribuită și este responsabil pentru calitatea muncii sale.
- Fiecare angajat trebuie să fie capabil să facă distincția între munca de calitate bună și cea de calitate slabă.
- Fiecare angajat trebuie să știe cum să prevină munca necorespunzătoare și care sunt consecințele muncii necorespunzătoare pentru angajat, societate și client.
Politica de calitate este stabilită prin decizia conducerii și este obligatorie pentru toți angajații.